Hlášky Pána Meliška

15.04.2011 12:26

- Ale od rána jebe bubny ! kokot, debil vyjebaný debilský!"
- Ja si televízor zoberem a pojdem na rieku Nitru pozerat, skrz toho kokota vyjebaného“
- Rajciny a papriky to má. Hnilé všelijaké, ale cibulu v byte nemá
- Herodes vyjebaný
- Vodu nevládze vtákovi dat, ale do obchodu to devat rázy pojde!!
- Pozri sa, aha, mravce chodia po byte!
- ZAJEBEM PLYN !!!
- Ja pôjdem na poštu a zavolám 158, policajtov mestských.
- Ty bzdocha, vyjebaná !!!
- Ty múmia vyjebaná mumácka
- Ja ich zabijem v noci!
- Pôjdú do pice odtialto! Tu nebudu bývat
- Cibulu, cibulu mi daj
- De mám ty tepláky s tyma páskama
- Lebo nemáme co žrat, nemáme cibulu!
- Kekse a kokotiny, to v byte má, ale žeby cibulu mala to nie.
- A toto dokedy bude robit tá kurva???
- Vo vlastnom byte si nos rozjebem
- Povedala, že zhasni a ja som si nos rozjebal
- No jebem já vášho boha vyjebaného
- Kurva ja dám každému pokoj a tu ti len do prieku robia
- Už i-de do-hrobu, do-hrobu
- Jebem orechy!
- Ty mahagárska kurva špinavá.
- Neškriekaj, ked som na chodbe!!! Lebo ta zajebem.
- Syna mááám a s cigánma hrá tenis.
- Toto ani Mária kurva nedá dokopy...
- ...lebo nemôžme jest! Nemáme cibulu!
- Meliško: Tri deka zavináca... No toto ked povem zajtra v krcme... Etela: Chceš kolenka? Meliško: Pojeb ma!! NECHCEM NIC !!!!
- Co robia tí blázni? Co im JEBE?
- A mne poví, že bože mój. Ani slovo som jej nepovedau. Tu sedím a driemem. A ona mi poví, že bože mój. BOŽE MÓJ?! TY SVINA!!
- Aha, rozjebala celé dvere.
- Ty debilka, ty ožratá
- Však sa otvorí dvere, odpande ten spodný bant a môžete ist do pici... materi. Toje kokot-nekokot
- Ta prejebem nožom 250 razy.
- Stiahnem ho sem do vnútra, ho jebnem do vreca a jebnem ho do rieky Nitry.
- Stôl rozbitý, ladnicka rozbitá, hinto rozjebané, dvere všetky rozjebané.
- Lebo zacnem jebat po tej rúre, celý cinžák bude hore picou!
- Pôjdú do pice odtialto.
- Ja jich ojebem kyselinou.
- Špiny galantské, vyjebané, skurvené.
- Ja mám aj na hríby, aj rezat aj zavárat...aj picu. A on nevie kde má vtákovi vodu dat.
- No aby volakto sol nemal byte? Ježišmárja
- No nic, pojdeme higienikom